Geen bericht meer missen? Stel Facebook meldingen in!
2 november 2014[Infographic] Specifieke kenmerken social media kanalen
12 november 2014Nederland leest deze maand massaal ‘Een vlucht regenwulpen’ van Maarten ‘t Hart. Het boek dat in 2014 centraal staat tijdens de landelijke leesbevorderingcampagne Nederland Leest. De insteek van de campagne is dat zoveel mogelijk mensen één boek lezen en er met elkaar over in gesprek gaan.
Inhaken op Nederland Leest
Nederland Leest is in de eerste plaats een bibliotheek gebeuren. Leden ontvangen in november het boek cadeau. Om te lezen en daarna met elkaar in gesprek te gaan. Voor boekwinkels een inkoppertje om in te haken, maar elk bedrijf in elke branche kan met social media berichten inhaken op Nederland Leest.
Lever jij met je bedrijf andere producten of diensten?
Dan is het zaak een creatieve link te zoeken. Een link met effect. Die iets doet met mensen. Tijdens de campagne staat één boek centraal, maar met boeken is veel mogelijk. Ter inspiratie een overzicht van afbeeldingen met boeken; voor de dierenwinkel, de beddenspeciaalzaak, de opticien, de bakker en anderen. En een regenwulp is een vogel, dus…
Wil je meer inspiratie of voorbeelden? Kijk dan eens op het Pinterestbord Boeken.